vineri, 7 iunie 2013

Bun...dar pentru pasionati

j edgar_poster

J. Edgar (J. Edgar) (2011)


Nota: 8,5 din 10.


Pentru astazi m-am hotarat sa va scriu despre un film un pic mai "vechi" adica despre o pelicula din 2011.
Am ales "J. Edgar" pentru ca este un film care mie personal mi-a placut si care face parte din categoria de filme pe care nu regret ca l-am urmarit.
Leonardo DiCaprio a avut inspiratie si de data asta cand a ales sa joace acest rol mai ales sub "bagheta" lui Clint Eastwood, un actor care dovedeste pe zi ce trece ca este si un foarte bun regizor.
Filmul este o biografie a unui personaj controversat pe de o parte dar de admirat pe de alta J. Edgar Hoover directorul dar si cel ce a infiintat FBI-ul.
Vazand filmul asta, eu cel putin am mai inteles inca o "bucatica" de istorie si am aflat amanunte despre "omul" J. Edgar Hoover cel din spatele "renumitului si infamului" J. Edgar Hoover.

 Concluzia mea: de vazut...merita


HORHE (The Movie Killer)


 

http://youtu.be/DR6fCQ71xcY

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu