joi, 3 octombrie 2013

Bun dar nu o capodopera...

Oblivion

Oblivion. Planeta uitata (2013)
Nota: 7 din 10.



Filmul este o experienta vizuala minunata mai ales in sala de cinema 3D, motiv pentru care i-am acordat o nota
destul de mare pe care povestea din spatele efectelor speciale nu stiu daca o merita cu adevarat.
Cand vezi pe firmament numele lui Tom Cruise te poti gandi la un film de actiune "usurel" din punctul de vedere
al calitatii scenariului ceea ce "Oblivion" nu face exceptie.
Un alt punct in minus este lungimea de peste 2 ore care devine un pic obositoare la un moment dat si care dupa
parerea mea umila ar fi putut fi comprimata fara probleme in 90 minute.
Un alt motiv pentru care am scazut un pic nota finala a filmului a fost aparitia lui Morgan Freeman si nu din pricina jocului actoricesc caruia nu am ce sa-i reprosez ci din cauza faptului ca Morgan are un rol ce ar fi putut fi mult mai bine valorificat.
Acum sa nu intelegeti ca nu mi-a placut filmul deloc, dimpotriva, stiind la ce sa ma astept am urmarit imaginea foarte buna, sunetul de calitate, per total o experienta placuta.



Concluzia mea: SCI-FI popcorn, dar merita vazut
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/vGpjlfCfe2Y

5 comentarii: