vineri, 17 ianuarie 2014

Aventura continua pana la un punct...

hobbit-desolation



The Hobbit: The Desolation of Smaug (Hobbitul: Dezolarea lui Smaug)


Nota: 7 din 10.


In primul rand trebuie sa va spun ca nu sunt de acord cu "traducerea" titlului acestui film in romana, "Desolation" eu nu l-as fi tradus ca dezolare ci mai degraba ca devastare/ruina dar asta este doar o problema romaneasca si nu are legatura cu filmul in sine.
Trebuie sa mai fac o precizare si anume ca eu personal nu am citit nici unul din volumele care stau la baza celor doua trilogii "Stapanul inelelor" sau "Hobbit" si ca urmare nu voi discuta aici decat in ceea ce priveste filmele pentru ca nu pot face o comparatie obiectiva carte/film.
Despre filmul de fata va pot spune ca este unul bine realizat din punct de vedere cinematografic, plin de efecte speciale, filmat intr-o maniera moderna, cu un sunet bine pus la punct si actori ce isi fac bine meseria.
Am scazut un pic nota acordata datorita duratei filmului care dupa umila mea parere este un pic prea mare fata de actiunea prezentata, uneori iti da senzatia de "tras de timp".
Filmul nu este unul "rau", se incadreaza foarte bine in seria din care face parte astfel incat fanii lui J.R.R.Tolkien nu vor fi dezamagiti iar cei ca mine care nu au citit operele acestuia pot avea parte de o aventura cinematografica placuta.
Mai vreau sa fac o mica observatie: In caz ca vreti sa urmariti o poveste pana la final si nu ati vazut inca prima parte a trilogiei, sfatul meu este sa asteptati si partea a III-a sa apara "pe piata" iar apoi sa le urmati pe toate 3 cap-coada si sa nu fiti dezamagiti de "finalul in coada de peste" in care se sfarseste si acest capitol al "The Hobbit".


Concluzia mea: Asteptati completarea trilogiei...
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/OPVWy1tFXuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu