luni, 30 iunie 2014

Asteptari mari...

The-Monuments-Men-UK-Quad-Poster-600x600
The Monuments Men

(Eroii Monumentelor) (2014)
Nota: 7 din 10

Nu stiu la voi cum este dar eu cand vad un film care are o distributie "mare" si se mai bazeaza si pe fapte reale acest lucru ma face sa-l trec pe lista "de vazut neaparat".
Asa s-a intamplat si cu "Eroii Monumentelor", in distributie apar George Clooney, Matt Damon, Bill Murray, Cate Blanchett, John Goodman ca sa amintesc doar o mica parte din lista completa de actori buni si daca il punem si  pe Clooney pe scaunul de regizor va puteti da seama ca am avut asteptari mari de la acest film.
Ei bine, pot sa va spun ca m-am dus "la pomul laudat cu sacul" si am avut parte de o mica dezamagire chiar daca filmul nu este "rau", un astfel de subiect si cu o distributie de exceptie cum a avut parte ar fi trebuit sa fie cel putin pe lista de blockbuster-ere anul asta.
Nu stiu a cui a fost vina dar eu inclin sa cred ca "buba" mare a fost scenariul pentru ca dintr-un subiect bun si o distributie mare e greu sa scoti un film cam "plictisitor" asa cum a iesit acesta.

Concluzia mea: Cam plictisitor...pacat de el :)
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/CreneTs7sGs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu