duminică, 13 ianuarie 2013

O mie de cuvinte fara rost nu fac cat o vorba din suflet


A Thousand Words (O mie de cuvinte) (2012)
Nota 6,5 din 10

Sa fiu sincer in ultima vreme Eddy Murphy nu a mai avut filme de categoria "A" dupa parerea mea ca multi alti actori de top a caror cariera a suferit un declin si atunci cand am auzit de o noua pelicula a acestui star am fost putin sceptic daca sa imi ocup sau nu o ora si jumatate din timpul meu de relaxare. Spre surprinderea mea nu a fost chiar asa de rau, dar nici nu pot sa va spun ca poate fi considerat o revenire la capacitate totala a acestui actor. Premiza filmului se poate rezuma la o singura fraza: "ce ati face daca ati stii ca....", dar nu am sa va spun despre ce este vorba pentru ca nu vreau sa va stric placerea vizionarii. Totusi nu ma pot abtine sa nu va intreb retoric: v-ati gandit vreodata ce cuvinte sunt cele mai importante in viata? Dupa cum stiti Murphy este si va fi un actor de comedie prin excelenta dar de data asta veti avea parte pe parcursul filmului si de o alta fateta a personalitatii lui actoricesti ceea ce nu e un lucru rau. "O mie de cuvinte" este o comedie decenta, cu momente hilare dar si cu un "mesaj" profund care poate si-ar fi gasit locul mai bine intr-o drama, tratata ceva mai serios si cu un scenariu mai amplu. Probabil unii din voi care l-ati cunoscut pe Murphy la inceputurile sale veti fi un pic dezamagiti dupa ce va trece prima jumatate a filmului dar daca veti avea rabdarea sa urmariti pana la final veti descoperi asa cum va spuneam mai devreme lucruri noi care poate vi se vor parea un pic filozofice dar spuse intr-un mod care nu deranjeaza si poate pe unii dintre voi vor reusi sa va puna pe ganduri.

Concluzie: eu zic sa-l vedeti, acasa intr-o seara linistita
HORHE (The Movie Killer) 

http://youtu.be/m2MO_ID4ltA

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu