luni, 18 februarie 2013

Distractie cu "tâlc"



Hotel Transylvania (2012)
Nota 7 din 10

A trecut ceva timp, cel putin pentru mine de cand nu am mai vazut un film de animatie iar aseara m-am hotarat sa am o seara linistita de Duminica in familie cu ceva usor si in acelasi timp distractiv.
Trebuie sa recunosc ca nu aveam cine stie ce asteptari deosebite dar in acelasi timp imi doream sa fie un film care sa ma binedispuna iar "Hotel Transylvania" a reusit sa-mi faca seara mai relaxanta.
Este un film "dragut" dar care are parte si de unele "invataminte" mai ales pentru cei ce au inca prejudecati diverse in viata legate de "cei diferiti de majoritate".
Filmul dupa parerea mea se adreseaza mai mult adultilor decat copiilor dar care poate fi urmarit si de acestia din urma fara probleme desi nu stiu cata incarcatura educativa poate transmite unui copil in afara de experienta vizuala deosebita.
Povestea unui tata protector fata de copilul sau este destul de rara in peisajul filmografic actual si de obicei "mama" este prezentata ca fiind cea care are acest rol in societate.
Filmul a fost o surpriza placuta pentru mine, a avut cam tot ce este necesar: poveste, distractie, muzica animatie deosebita, efecte vizuale.

Concluzia mea: Un film pentru toata familia dar mai ales pentru parinti
HORHE (The Movie Killer)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu