marți, 17 decembrie 2013

Nevastuica - asteptari mari, dezamagire la fel.

Wolverine_poster


The Wolverine (Wolverine) (2013)
Nota: 6 din 10.


Trebuie sa incep aceasta prezentare prin a va spune ca nu sunt un fan infocat al seriei X-Men. Le-am vazut cam pe toate, cred, dar nu m-am deranjat sa ma duc pana la cinema pentru asta.
Nici pentru "The Wolverine" nu am facut o exceptie.
Eu fac parte din generatia crescuta mai mult cu "Superman" sau "Spiderman" decat cu noua generatie de eroi de pe ecranele noastre.
Acestea fiind spuse probabil veti intelege de ce "nota" acordata acetui film nu este extraordinar de mare dar asta este parerea mea proprie si personala ceea ce nu va impiedica sa vizionati aceasta pelicula.
Pentru mine "Nevastuica - Wolverine" a fost un film de "efecte speciale si scene de lupta" si cam atat, nimic remarcabil de spus despre el.
Probabil s-a incercat resuscitarea seriei "X-men" cu acest film dar dupa mine...s-a cam ratat "obiectivul".


Concluzia mea: Doar daca sunteti fani X-Men
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/Rh1LdTFkm7I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu