luni, 31 martie 2014

Comanzi o "comedie" primesti o "drama"

delivery_man_poster


Delivery Man (Tata fara numar) (2013)
Nota: 5,5 din 10


Fiecare din noi avem chef din cand in cand sa vedem o comedie care sa ne faca sa uitam de problemele cotidiene.


Asa ceva mi-am dorit si eu iar din reclama si trailerele oferite de acest film asa am crezut ca voi urmari atunci cand m-am hotarat sa dau "play" acestei pelicule.


Surpriza ! din pacate, vorba romanului: "Nu tot ce zboara se mananca!" in locul unei comedii spumoase am primit o combinatie de comedie-drama cu accent mai mult pe drama decat mi-as fi dorit eu.
Desi "ideea" filmului ar fi putut sa dezvolte un film distractiv de sambata/duminica seara, acest lucru nu s-a intamplat nici pe departe, parerea mea.
Sa nu ma intelegeti gresit, filmul nu e chiar rau doar ca iti inseala asteptarile si la final ramai cu un gust "amarui" ca atunci cand cumperi o punga de chips-uri de la magazin si trei sferturi din ea este plina cu aer.


Concluzia mea: Asteptari inselate si atat
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/yGAktL45XNQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu