marți, 21 mai 2013

Distractiv si totusi o...dezamagire

Ice Age 4

Ice Age: Continental Drift (2012)
Nota 6 din 10


Dupa cum spuneam atunci cand am inceput sa scriu pe acest blog, voi incerca sa acopar intreaga serie de genuri cinematografice si iata ca a venit vremea sa scriu si despre "filmele de animatie".
Am stat si m-am gandit cu ce sa incep, fiind primul review de animatie si am ales sa va povestesc despre "Ice Age - Continental Drift" din simplul motiv ca mi-au placut seriile anterioare ale aceste francize.
Din pacate asa cum banuiti citind titlul acestei postari si vazand nota data de mine, va puteti da seama ca filmul acesta nu este totusi unul dintre favoritii mei.
Intrebarea fireasca acum ar fi "De ce?", ei bine pentru ca in ciuda unor momente, destul de rare de altfel, in care am "zambit" in rest am avut parte de o dezamagire.
Filmul nu aduce ceva nou in povestea binecunoscuta a celor trei eroi principali ci doar o noua aventura, cam "trasa de par" dupa parerea mea.
Despre realizarea peliculei nu am ce zice de rau, bine desenat, sunet excelent, probabil daca l-as fi vazut in varianta 3D nu as fi avut nici aici nimic de obiectat.
O alta obiectiune personala ar fi legata de micile intermezzo-uri ale lui "Scrat" care dupa parerea mea nu
s-au ridicat nici ele la inaltimea seriilor anterioare.

Concluzia mea: Ar fi trebuit sa se opreasca la primele 3 filme
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/-A247C9UaAM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu