vineri, 24 mai 2013

Un sentiment de...Deja-vu

gangster-squad-poster

Gangster Squad (Elita gangsterilor) (2013)
Nota 6 din 10


 

Am vazut filmul asta si prima impresie a fost exact cum am scris in titlu o senzatie de "deja-vu". Gangsteri, impuscaturi
politisti incoruptibili, baieti rai, stiti voi, toata reteta consacrata.
Pelicula nu este rea, filmarile sunt bine realizate, efectele speciale deasemenea dar nu pot spune cu mana pe inima ca este un film extraordinar sau ca are vreo idee noua sau inovatoare.
Este povestea tipica in care baietii buni ii vaneaza pe cei rai si bineinteles inving la final.
Ceea ce m-a determinat pe mine sa vad acest film a fost in primul rand distributia: Sean Penn, Ryan Gosling, Josh Brolin actori de la care ma astept sa aleaga scenarii bune.
Nu am prea multe de spus si chiar imi este destul de greu sa spun ceva bun despre acest film dupa ce am vazut cu ceva timp in urma "The Untouchables" o pelicula mult mai solida.

 

Concluzia mea: bun cu...seminte :)
HORHE (The Movie Killer)


 

http://youtu.be/qilrVR0miPU

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu