vineri, 29 martie 2013

Actiune, atitudine, atmosfera dar fara "surprize"

 

reacher Jack Reacher (Un glont la tinta) (2012)


Nota 7,5 din 10


Jack Reacher este o combinatie de film de mister si actiune in buna traditie a lui Tom Cruise dar care aduce si ceva bun fata de filmele recente ale acestuia, aduce o bucata de realism dupa seria "Mission Imposible" care dupa parerea mea ar fi putut fi si filme de animatie la cate credibilitate au avut.
Jack Reacher este o versiune moderna si americanizata a lui Sherlock Holmes fara Dr. Watson, un investigator ce cauta rezolvarea cazului dincolo de dovezi si care nu lasa neintoarsa nici o pagina a dosarului pana la gasirea adevaratilor vinovati.
Filmul nu iese din tiparul creat in jurul actorului principal, atotputernic, intuitiv si care are dreptate in tot ceea ce face, dar cred ca asta nu va va deranja daca va hotarati sa urmariti aceasta pelicula stiti deja in subconstient cine va invinge la final, nu-i asa?
Desi la baza personajului si implicit al filmului stau cartile scrise de Lee Child eu nu va pot spune din pacate cat din calitatile sale au fost respectate in film din pacate, motivul fiind faptul ca nu am citit inca nici un astfel de volum iar pentru cei interesati "Jack Reacher" are la baza cartea "One Shot" ceea ce explica titlul romanesc al acestui film.
Dupa ce ati citit randurile de mai sus probabil va intrebati de ce am dat totusi o nota mare acestui film, motivul principal este ca mie personal mi-a placut, stiam la ce sa ma astept iar asteptarile nu mi-au fost inselate.
Un film ce reuseste sa tina privitorul in suspans pana la final este un film acceptabil pentru o seara la cinema.



Concluzia mea: bun pentru o seara la cinema cu o Cola si o cutie mare de popcorn
HORHE (The Movie Killer)


http://youtu.be/A7FiWkyevqY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu