vineri, 1 martie 2013

Tensiune si istorie



Argo (2012)
Nota 8,5 din 10

Chiar daca acum nu mai este o surpriza si "Argo" a castigat deja statueta mult ravnita a Oscar-ului eu am vazut filmul in seara premergatoare ceremoniei de acordare a acestora prin urmare nota acordata de mine nu este influentata de rezultatul votului.
Poate multi dintre voi nu ati simtit dorinta de a vedea acest film in momentul in care ati auzit "povestea" lui: politica, terorism, spionaj dar lucrul care m-a convins pe mine sa-l urmaresc a fost ca se refera la istoria recenta si mai ales ca este realizat respectand "fapte si persoane reale".
Despre film ce pot sa va spun este ca dupa parerea mea si-a meritat premiul primit, are un scenariu bine scris o imagine buna, un joc actoricesc de calitate si cel mai important o regie surprinzator de buna din partea lui Ben Affleck care pentru mine a fost o surpriza placuta.
Actiunea se desfasoara in timpul revolutiei iraniene din anii '80 cand mai mult de 60 de cetateni americani au fost luati ostatici dar in decursul evenimentelor 6 dintre ei au reusit sa scape si sa se refugieze la resedinta consului Canadei.
Pelicula Argo prezinta eforturile de salvare a acestora de pe teritoriul iranian si aducerea in siguranta a lor acasa.
Ca o mica observatie personala dupa urmarirea acestui film am avut un sentiment ca mi-as dori ca si tara noastra sa faca astfel de eforturi pentru proprii ei cetateni aflati la ananghie peste hotare, daca veti vedea filmul veti intelege la ce ma refer.
Un mic avertisment din partea mea si inchei aceasta prezentare ca sa nu va plictisesc prea mult: nu va apucati sa vizionati acest film daca va doriti explozii, trupe SEAL, "Chuck Norrisi" sau "Segali" pentru ca veti fi dezamagiti dar daca va pasioneaza istoria, politica externa si faptele reale eu va recomand sa nu-l ratati.

Concluzia mea: Bun din multe puncte de vedere, merita vazut
HORHE (The Movie Killer)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu