marți, 5 martie 2013

Revenire "in zbor" la mare inaltime



Flight (Zborul) (2012)
Nota 7 din 10

Cand auzi de un film in care joaca Denzel Washington primul lucru la care te gandesti este ca nu poate fi un film prost si chiar asa si este, "Flight" nu este un film prost.
Pe de alta parte daca privesti trailerul acestei pelicule ti-ai putea face o impresie un pic gresita
la fel cum am patit si eu, la prima vedere pare un film de "actiune" dar care pe parcurs se transforma intr-o drama complexa.
Este unul din acele filme pentru care trebuie sa ai o anumita stare de spirit ca sa nu-l opresti dupa prima parte unde actiunea are o viteza in plus fata de restul povestii.
Trebuie sa recunosc ca ma asteptam la altceva atunci cand m-am hotarat sa vad acest film intr-o duminica linistita, vroiam un film care sa ma scoata din starea de leneveala specifica unui sfarsit de weekend dar am dat peste un film care m-a pus pe ganduri prin povestea lui si prin jocul de exceptie a lui Denzel.
Pelicula nu este doar un film despre prabusirea unui avion, chiar daca actiunea este cladita pe aceasta premiza, este un studiu de caz bine facut despre drama ce urmeaza evenimentului principal.
Veti putea vedea efecte vizuale bine realizate, o coloana sonora bine aleasa, un montaj foarte bun dar toate astea nu sunt o surpriza venind din partea unui regizor ca Robert Zemeckis.
In caz ca va intrebati ce este cu "revenirea" din titlu, ma refer la Denzel Washington pe care nu l-am vazut cam demult intr-un film de top.
Parerea mea proprie si personala este ca merita sa vedeti acest film, dar nu as recomanda sa-l vedeti la cinema ci acasa atunci cand va doriti un film "un pic cam greu" pentru copiii si popcorn.

Concluzia mea: cam "greu" dar de vazut cu atentie
HORHE (The Movie Killer)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu